Translate

sobota, 26 lipca 2014

Kilka godzin tylko dla siebie, czyli domowe SPA:)

Już parę dni nie byłam aktywna na blogu ale dzisiaj się zmotywowałam, ale tylko na krótki post:)

Dzisiejszy dzień postanowiłam poświęcić dla siebie ( a raczej 3 godziny, przecież Marysia dłużej by bez Mamy nie wytrzymała :) )

Wysłałam córuchnę z mężem do dziadków a sama postawiłam na RELAKS!! :)

Włączyłam moje ulubione płyty, rozpaliłam świeczki w łazience, napełniłam wannę wodą i do dzieła:)

Uwielbiam moje domowe SPA - wszystkie produkty których dzisiaj użyłam znajdziecie już jutro w zakładce home spa.

Najpierw kuleczki musujące na totalne zrelaksowanie, później piling, kilka maseczek a na koniec manicure i pedicure.

Wszystkiemu towarzyszył pyszny ( ale bez % ) drink  :)


Zachęcam wszystkie Mamy, żeby raz na jakiś czas zaplanować dzień lub chociaż kilka godzin tylko dla siebie.
Każda z nas na pewno, ma ochotę na chwilkę zapomnienia i zadbanie o siebie. Nie lekceważmy tego, bo dobra mama, żeby być dobrą musi być też szczęśliwa a bez relaksu i dbania o siebie możemy bardzo szybko się wypalić...
I straci na tym nasze dziecko i my same.
Powtórzę jeszcze raz: RELAKS jest baaardzo potrzebny ( ale w rozsądnej dawce oczywiście :) )

A na koniec jak zwykle foto :






1 komentarz: