Translate

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Dzisiaj  zacznę od zdjęcia.....






Właśnie tak relaksujemy się po pracy-jedna wizyta w MC nikomu nie zaszkodzi :)

Szczególnie dzisiaj małe odprężenie potrzebne- jutro przed nami bardzo ważny i stresujący dzień!!

Tak..tak... kolejne szczepienie...
Ach...podejrzewam,że wszyscy rodzice dokładnie wiedzą o czym mówię...


Aż boję się pomyśleć co będzie działo się u lekarza, strasznie nie lubię takich wizyt.
A co więcej chyba jestem tak samo a nawet bardziej zestresowana od mojej córeczki!

Jutro czeka Nas ostatnie szczepienie przeciwko Pneumokokom. Nie jest to przyjemne szczepienie, bo z tego co zawsze powtarza nam lekarz należy do tych bardziej bolesnych, ale wierzę w to że pomaga ono naszej córuni i to mi dodaje siły :)

A jak Wy kochane mamy radzicie sobie z takimi wizytami?
Ja zawsze staram się zorganizować wolne w pracy aby móc cały dzień być z moją córunią i pokazywać jak bardzo ją kocham (staram się wynagrodzić jej stres, który towarzyszy takim wizytom) Większość dnia spędzamy wtedy na przytulaniu i zabawie :)


Cóż na dzisiaj już kończę, a jutro zdam relację z wizyty - trzymajcie kciuki!!

A na koniec jak zawsze foto uśmiechniętej Marysiulki :)




 Selfie z tatusiem też musi być:)



A i jeszcze jedno!!!
Czytanie dzieciom... (temat już wkrótce na moim blogu)



Miłych snów kochani:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz