Translate

środa, 28 stycznia 2015

...


Dzisiaj w całkiem innym temacie...
Nie mogę przejść obojętnie wobec tego co dzieję się tak blisko Nas.
Wielu ludzi może nie dostrzega albo nie chce widzieć tego co dzieje się na Ukrainie.
Ja po dzisiejszym dniu nie jestem w stanie milczeć i postanowiłam napisać co czuję i myślę w tym bardzo trudnym temacie.

Trafiłam w sieci na film i artykuł dotyczący sytuacji na Ukrainie i nie jestem w stanie "przejść" obok tego obojętnie...

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,17313818,Ten_film_mowi_o_brutalnosci_wojny_na_Ukrainie_wiecej.html

Powyżej link do artykułu i filmu...
To co się tam dzieje jest naprawdę straszne a najgorsze jest to, że ludzie zachowują się jak zwierzęta..
Nikt nie myśli co się dzieje z tą masą matek, dzieci..
Cały świat patrzy na katowanie tych mężczyzn i jaka jest  reakcja???
 Sankcje...
Sankcje ?? czy to powstrzyma to barbarzyństwo, niestety nie sądzę...

Również dzisiaj trafiłam na wypowiedź na facebook'u Pana Kammela, wspomina tam o wczorajszym dniu, a właśnie wczoraj świat obchodził kolejną rocznicę związaną z Auschwitz - a czym jest dzisiejsza Ukraina?? Czym różni się od dawnych czasów?? Według mnie niczym.. dzieją się tam tak straszne rzeczy, mnóstwo zabójstw, katowania, poniżania a świat milczy..
Jak zawsze świat po prostu milczy i patrzy na tragedię tych ludzi..

A my w Polsce powinniśmy uświadomić sobie jedno- Ukraina jest naprawdę blisko naszego "pozornie bezpiecznego" kraju...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz