Translate

niedziela, 29 marca 2015

Kobieto jesteś piękna!!

Córunia śpi, pranie powieszone, zmywanie nastawione, ciasto się piecze- Standardowa niedziela ;)

A jednak niestandardowa, bo moje myśli jakieś niecodzienne..
Kilka dni temu na profilu facebook'owym mojej znajomej trafiłam na niesamowity film, w sumie to nie film a nagranie.
Nagranie jest skierowanie zdecydowanie do kobiet- chociaż myślę, że mężczyźni też powinni go posłuchać, na pewno zobaczą wiele zalet w swojej kobiecie czy też każdej innej, która chodzi po tej ziemi..
Nagranie jest swojego rodzaju "wiadomością" od Boga do każdej z Nas.

Ja nie potrafiłam go wyłączyć do ostatniego momentu.. Jest naprawdę bardzo wzruszające i do mnie, a raczej do mojego serca trafiło naprawdę bardzo głęboko..


Wiem, jak wiele z Nas kobiet, nie widzi jakie są wspaniałe, jak wiele wnoszą swoją osobą do życia.
Jak wiele są w stanie unieść na swoich barkach..

Kochane obejrzyjcie ten film, i doceńcie siebie..

Poniżej link:

klik


Dobranoc :)


Ach zapomniałam o zdjęciu!!
Skoro dzisiaj tak nostalgicznie, głęboko to postanowiłam wstawić zdjęcie Naszej całej rodzinki, bo przecież to właśnie ona jest najważniejsza w Naszym życiu ...




1 komentarz: