Translate

środa, 10 czerwca 2015

Baby Boom!! :)

Jestem... tak długo biłam się z myślami czy nie zakończyć "historii" mojego bloga ale jednak jestem.

Ostatnio większość mojego czasu spędzam na leżeniu w domu lub na spacerach z Marysią. A to dlaczego? A to dlatego, ze  Marysia będzie miała towarzystwo:)  To już 15 tydzień i nareszcie zaczynam czuć się "normalniej". Pewnie jak dla wielu kobiet pierwszy trymestr nie był dla mnie łaskawy ;) Ale teraz staram się podchodzić do tego spokojniej..

Marysia już wie, że będzie starszą siostrą. Matko!! jak to poważnie brzmi- starsza siostra!:) Myślę,  że 2 lata i 5 miesięcy to idealna różnica pomiędzy rodzeństwem.  Udało nam się idealnie:D.

Pewnie niektóre osoby zastanawiają się co u Marysi,  jak sobie radzimy i o tym wszystkim w najbliższych wpisach...  :)

Jejku nawet sama nie wiem czemu tak się cieszę, że znalazłam w sobie siłę żeby wrócić na blog:) !!

Do zobaczenia niebawem:)

Tradycyjnie na koniec aktualne zdjęcie Marysiulki:

Marysia i jej "przyjaciel" :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz