Translate

wtorek, 23 grudnia 2014

Święta już dziś!!

Dzisiaj bardzo krótki wpis..

Wśród przygotowań świątecznych zabrakło czasu na przelanie wszystkiego na papier- a bardzo żałuję bo kilka "wypiekowych perełek" mogłabym umieścić na blogu - ale nic straconego przecież za rok znowu święta i wtedy na pewno umieszczę kilka fajnych przepisów i moich pomysłów na świąteczny stół & dekorację domu :)

A już dzisiaj chciałabym Wam wszystkim życzyć , jak najspokojniejszych, spędzonych w gronie bliskich cudownych świąt Bożego Narodzenia! Niech malutki nowonarodzony Król, da wam mnóstwo Energii na nadchodzące dni a i nawet kolejny Rok! Wesołych Świąt kochani!!

Ps. Drogie mamy czy znalazłyście troszkę czasu w  przedświątecznych przygotowaniach dla siebie - Ja tak i wczoraj odwiedziłam naprawdę świetny salon kosmetyczny- spędziłam tam przeszło 4 godziny ale warto było!! Zregenerowałam moje siły i mam mnóstwo nowej Energii do działania : D


Achh oczywiście jeszcze zdjęcie, jak przystało na świąteczny czas, oto Nasza choineczka :


 
I... Świąteczny uśmiech naszej Marysieńki :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz